• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ 
selectedimage
سه محصول از شركت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشكی قزوین رو نمایی شد

در آیین رونمایی از سه محصول فناورانه شرکت های مستقر در مرکز رشد زیست فناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سه فناور دانشگاه در مورد محصولات ارائه شده، شامل: دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، تشک ضدِ زخمِ بستر با ایجاد فرکانس های درمانی و دستگاه های تصفیه هوا در بیمارستان ها و صنایع توضیح دادند.

گروه مندسی فناوران کاسپین، ارائه دهنده دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل؛ دکتر احمد نیک پی، شرکت سامان تهویه نیک پالایش ارائه دهنده دستگاه های تصفیه هوا در بیمارستان ها و صنایع؛ و مهندس مصطفی جعفری، شرکت فناوران تجهیز درمان ایرانیان، ارائه دهنده تشک ضدِ زخمِ بستر با ایجاد فرکانس های درمانی بودند.


پژوهش و فناوری، رکنی اساسی برای پیشرفت جامعه

 در ابتدای این آیین، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، گفت: پژوهش و فناوری، رکنی اساسی برای پیشرفت جامعه است و دانشگاه نیز در این خصوص، مجدانه ورود پیدا خواهد کرد. دکتر دیدبان افزود که به یقین، در کنار پژوهشگران و فناوران دانشگاه خواهیم بود تا رشد ‌و بالندگی آنان محقق شود.


پژوهشگران و فناوران دانشگاه در پارک علم و فناوری

دکتر سیدمهدی میرهاشمی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با اشاره به راه اندازی مراکزی در پارک علم و فناوری گفت: با رایزنی های انجام شده، به زودی در پارک علم و فناوری نیز دانشگاه، مرکزی را در اختیار خواهد داشت تا پژوهشگران و فناوران، راحت تر امور خود را پیگیری کنند. وی اضافه کرد که در خصوص ارائه مجوزها نیز تلاش می شود به گونه ای عمل شود تا مراحل پُر‌ پیچ و خم آن، کوتاه تر شود و فناوران، به آسانی بتوانند مجوز تولید انبوه را دریافت کنند .

گفتنی است، این مراسم، روز ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین حیدری، مسؤول نهاد نمایندگی‌ ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سرهنگ عباس برزگر، معاون علم و فناوری سپاه صاحب الامر (عج) استان، دکتر مهدی نصرالهی، معاون پارک علم و فناوری استان و معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0